.AUDIENTA BOTOSANENI.RO .saptamana curenta - 1.763 de vizitatori unici.......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://2.bp.blogspot.com/_G5JGPTmy0ng/S-ROw_yEFRI/AAAAAAAAXKs/LtM6D5d-g48/s1600/calin+28.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12 iulie, 2010

PREMIERA | "SIR" POPOVICI i-a trimis deja acasa pe Osewingie, Olăriţa (CFR Paşcani) Marin Alexandru (Rapid Dumeşti) şi Iuga (Vatra Dornei)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dupa jocul scoala de sambata, tehnicianul Cristi Popovici a decis sa renunţe la serviciile nigerianului Charles Osewingie, Daniel Olăriţa (CFR Paşcani), Marin Alexandru (Rapid Dumesti) şi Bogdan Iuga (Vatra Dornei). "De Olăriţa chiar mi-a plăcut, însă, am ţinut cont de faptul că-l avem acolo pe Ţabără care este mai tânăr. În plus, el era fundaş central de picior drept şi nu avea nicio şansă să joace în faţa lui Tincu", a declarat Cristi Popovici pentru Monitorulbt.ro. In probe raman deocamdata Eduard Sandu (CFR Paşcani), Andrei Letos (Avântul Albeşti) şi Ionuţ Chiriac (Petrotub Roman), care au şanse mari să urce cu FC Botoşani în cantonamentul de la Câmpulung Moldovenesc (14 iulie).  |  Calin Radulescu - ID | botosaneni_ro

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
. FC BOTOSANI | TEHNICIANUL FANIONULUI vorbeste despre jucatorii ramasi in probe: Sandu, Chiriac si Letos. "Chiriac îmi place şi a rămas ca el să trateze transferul cu conducerea. Sandu mi-a lăsat, de asemenea, o impresie bună în timp ce la Letos am remarcat unele calităţi bune, dar şi unele lipsuri date de pregătirea pe care el a făcut-o la o echipă de judeţ", a declarat Cristi Popovici, care precizat ca "timisoreanul" Ionuţ Matei, va evolua timp de un an la FC Botosani sub formă de împrumut.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
. FC BOTOSANI | TRANSFERUL LUI DAVID A CAZUT ! Bacauanul a prefera sa se duca "sa culeaga curmale" in Iran pe 100.000 de euro. "Chiar şi ieri am avut o întrevedere cu el aici la Bacău şi am vorbit de transfer. Pentru el a apărut o bună oportunitate de a merge la o echipă din Iran pe un contract foarte bun de 100.000 de euro. În acest moment, însă, mi-e greu să cred că David va mai ajunge la Botoşani", a declarat Cristian Popovici, pentru Monitorulbt.ro.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
. FC BOTOSANI - CULISE | LOVITURA DE TEATRU ! Apostol si Codreanu inca nu s-au inteles cu FCM Bacau. "Din câte ştiu ei încă nu s-au înţeles cu Bacăul, însă eu mi-am luat gândul de la ei. Din moment ce nu îi am la antrenamente, cum pot să-mi fac planuri cu ei. Dacă îl am pe Vaşvari sănătos, totul e în regulă. Este un jucător care poate suplini fără probleme absenţa lui Fane Apostol la mijloc. Pe dreapta, în locul lui Cornel Codreanu, am, de asemenea, soluţii", a spus Cristi Popovici, pentru Monitorulbt.ro.

........................    .....  CONCURS  |   VOTEAZA-NE  IN FIECARE ZI  DACA DORESTI SA NE SUSTII   |   APASA DA - 347   
s

Un comentariu:

Anonim spunea...

Da-i dracu de bosorogi sa semneze si cu FC Scandurica :-j