.AUDIENTA BOTOSANENI.RO .saptamana curenta - 1.763 de vizitatori unici.......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://2.bp.blogspot.com/_G5JGPTmy0ng/S-ROw_yEFRI/AAAAAAAAXKs/LtM6D5d-g48/s1600/calin+28.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

20 iulie, 2010

PREMIERA - VOLEI | SOC ! "CAPITANA" PRECOL s-a facut si antrenoare ! Pregateste de 6 luni o grupa de fete de clasa 8-a la CSS Botosani

http://www.adevarul.ro/bbtcontent/clipping/ADVIMA20100719_0184/1.jpg
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Fosta capitana a Funduletelor, Ana Maria Precol (24 de ani) are de mai bine de 10 luni in subordine o grupa de fete (clasa a 8-a) pe care o antreneaza zilnic la CSS Botosani, asta in timp ce e si jucatoare activa la Pro Volei. „De la Stelian Ghitun am deprins tehnica de a lucra cu copiii. Am stat lângă dumnealui şase luni, apoi am preluat o echipă de clasa a VIII-a. Antrenor propriu-zis sunt de zece luni, de când am luat o grupă de copii alături de care am obţinut şi primele performanţe“, a precizat Ana Maria, pentru Adevarul. |  MEGA - INTERVIU ANA MARIA PRECOL

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
. VOLEI | SEXY- CAPITANA il are idol pe PATRONUL care v-a taiat 25% din salarii. Ana Maria Precol a inceput voleiul la Şcolii Nr. 13 când era în clasa a IV-a si a renunţat la artele marţiale. „De atunci am prins toţi antrenorii din oraş. Ca formare, pot să spun că domnul Buhăianu m-a adus pe linia de plutire. El a fost tăticul numărul doi. M-a inspirat să mă apuc şi de antrenorat. Era serios, sever şi a ajuns să-mi formeze caracterul, ceea ce este cel mai important pentru mine. Îl aveam ca idol pe Cătălin Buhăianu. După anii în care am fost căpitan, mi s-a insuflat chestia asta de lider, de coordonator“, a spus ANA MARIA PRECOL.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
. VOLEI | ANA MARIA  se destainuie: "Nu credeam ca voi juca niciodata in PRIMA LIGA cu Pro Volei". Pe parcursul celor cinci ani, cât a evoluat în liga secundă, Ana Maria Precol a fost de multe ori pusă în situaţia să se lase de volei, forţată de lipsa rezultatelor. „N-am crezut niciodată că voi ajunge cu o echipă din Botoşani în liga întâi. Cel puţin, în primii trei ani nici nu mă gândeam la aşa ceva! Acum m-am implicat prea mult în viaţa sportivă şi aici vreau să rămân. Nu pot concepe viaţa fără volei", a mărturisit Capitana. 

........................    .....  CONCURS  |   VOTEAZA-NE  IN FIECARE ZI  DACA DORESTI SA NE SUSTII   |   APASA DA - 420   
s

Niciun comentariu: