.AUDIENTA BOTOSANENI.RO .saptamana curenta - 1.763 de vizitatori unici.......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://2.bp.blogspot.com/_G5JGPTmy0ng/S-ROw_yEFRI/AAAAAAAAXKs/LtM6D5d-g48/s1600/calin+28.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

21 aprilie, 2010

PREMIERA | VEZI o galerie foto spectaculoasa de la meciul de azi, dintre Farul Constanta si FC Botosani (1-3) !

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhtUKNODbcPN-avVhdeUNEP8AwwHAG2pQw2mUcOE9r_4fxS20mcCW5AFyR5Kdb3GV2cpusw4CsS2SP64FVDy4sSOPl4TYXWvrdmucxR4dr5DXNPVC1OMu5ncq70_jdPYDDRXOFbHg-yoIhd/s1600/farul+-+fc+botosani+2.gif
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.FC BOTOSANI - REACTII | CRISTI POPOVICI explica cum a batut  Farul Constanta (3-1). "Am venit la Constanta sa reusim un joc cat mai bun, dar in primul rand sa fim foarte bine mobilizati pentru ca stiam ca Farul trece prim momente foarte grele dupa infrangerea de la Stejaru, care practic i-au indepartat de obiectivul propus. Stiam ca gasim o echipa cu moralul foarte slab, cu suporteri foarte putini in tribuna care sa nu reuseasca sa puna presiune asupra echipei noastre, dupa un retur in care nu prea ne suras. Etapa trecuta am facut un joc extraordinar, am avut 2-0, am avut doua penaltyuri si astazi cred ca am castigat si cu putin noroc, de exemplu la primul gol, Boghian a vrut sa centreze si s-a lovit balonul de fundas si a intrat in poarta. Farul are jucatori buni, dar eu zic atmosfera in jurul echipei nu este prea buna la Farul. In etapa viitoare mergem la Stejaru sa ne jucam sansa pentru ca nu intram in jocurile de culise, speram sa scoatem ceva si din acest joc" a declarat antrenorul fanionului, Cristi Popovici la conferinta de presa

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
.FARUL - REACTII | DENIS SERBAN: "Azi ne-am facut de ras". "Prea multe nu prea am ce sa spun despre joc. Eu cred ca sunt doua posibilitati, ori nu putem ori nu vrem, nu cred ca exista alta posibilitate. Din punctual meu de vedere este o situatie dificila, cred ca acest club nu a mai mai fost in situatia asta, dar eu sunt optimist si cred ca Farul o sa-si revina cat de curand acolo unde ii este locul. Mai sunt noua etape si trebuie sa incercam sa nu ne facem de ras, cum ne-am facut astazi si daca se vrea sa sa faca o strategie, ar trebui sa inceapa chiar de maine, pentru ca este de nedescris ceea ce se intampla aici. Este o dezorganizare totala, de la portar si pana la actionari. Nu ma gandesc sa renunt, eu nu am venit la Farul pentru bani si nu am stau aici pentru bani, am venit cu sufletul. Acestui club ii sunt foarte dator, tot ce am eu, inclusive familia si copiii, ii am datorita clubului Farul, club care pe mine m-a facut om si o sa-i raman dator toata viata mea", a declarat antrenorul Farului, Dennis Serban,  la conferinta de presa.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
.FC BOTOSANI - STATISTICA | SOC ! Gruparea fanion a obtinut ieri, la Constanta (3-1) prima victorie in deplasare din acest sezon. FC Botosani a obtinut miercuri, pe malul marii prima victorie pe teren intr-un meci disputat in deplasare in acest sezon, dupa ce mai castigase in prima etapa cu 3-0  la masa verde meciul impotriva Gloriei Buzau.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
.FC BOTOSANI - REACTII | VALERIU IFTIME e sigur ca "ros-alb-albastrii" scot puncte de la Dinamo II si Steaua II. "Cu aceasta victorie am luat o optiune importanta in evitarea retrogradarii. Ma astept la un joc bun si la Stejaru. Eu sunt convins ca vom reusi sa luam puncte si la Dinamo si la Steaua”, a declarat Valeriu Iftime.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
.RUGBY | OFICIALII Federatiei de Rugby au revenit din nou la Botosani pentru a pune bazele din septembrie a unei clasa la Liceul Sportiv.  Prezenti ieri, la Botosani, vicepresedintele FRR, Pompiliu Bors, impreuna cu secretarul general si antrenorul federal, au demarat deja discutiile pentru infiintarea unei clase speciale la Liceul cu Program Sportiv, incepand din septembrie. „Meciul acesta cu Ucraina il jucam la Botosani pentru a ajuta la promovarea rugbyului. Speram sa fie un public numeros. Speram ca tinerii sa vina la stadion si sa vada ce inseamna rugbyul la cel mai inalt nivel iar o consecinta sa fie un numar cat mai mare al tinerilor din Botosani care sa practice rugbyul de performanta”, a spus antrenorul Daniel Mitrea, pentru Evenimentul de Botosani.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
.RUGBY | 2 antrenori de rugby vor fi detasati la Botosani pentru implementa sportul cu balonul oval. Intr-o prima etapa, se vizeaza introducerea rugbyului in scolile din municipiu, iar din septembrie se va infiinta la LPS o clasa speciala de rugby. „Vom identifica scolile care vor intra in acest proiect de rugby tag, un sport comercial pe care noi l-am adaptat conditiilor din scoala romaneasca. Scolile au o sala de sport sau un teren si atunci noi ne-am adaptat cu acest rugby tag si incercam sa il implementam in cat mai multe scoli. Prin rugby tag incercam sa identificam cei mai buni copii pe care sa-i aducem in clasa pe care o vom forma la LPS. Vom sustine atat pregatirea sportivilor cat si ceea ce inseamna partea logistica”, a spus antrenorul federal, Daniel Mitrea, care a precizat ca 2 antrenori urmeaza sa ajunga la Botosani pentru a implementa sportul cu balonul oval.

Niciun comentariu: