.AUDIENTA BOTOSANENI.RO .saptamana curenta - 1.763 de vizitatori unici.......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://2.bp.blogspot.com/_G5JGPTmy0ng/S-ROw_yEFRI/AAAAAAAAXKs/LtM6D5d-g48/s1600/calin+28.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

19 aprilie, 2010

PREMIERA | Patronul Romei, Gica Tabultoc a bagat in gazon un Porsche Carrera: "Am investit 5 miliarde din buzunar in noul teren de la Roma"

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Prezent azi, in cadrul emisiunii "Top Sport" de la Tele M, patronul campioanei judetului, AS Roma, Gica Tabultoc a dezvaluit ca pana in prezent a bagat circa 5 miliarde de lei vechi in baza sportiva, fara sa primeasca nici un ajutor de la primarie. "In iulie 2009 m-am apucat de teren. Am lucrat numai cu muncitorii mei, eu am fost si constructor si inginer si m-a costat circa 5 miliarde. Primaria n-a dat nici un ban, totul a fost platit de mine", a precizat Gica Tabultoc. | Calin Radulescu - ID | botosaneani_ro

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.LIGA 4 - ROMA | Primarul Romei se apara in privinta lipsei de implicare: "De abia mai am bani sa platesc salarii la primarie, de unde sa mai dau la fotbal". "Eu intotdeauna am sprijinit fotbalul, insa acum e o situatie speciala. Noi de abia aveam bani sa dam salariile angajatilor de la Primarie, de unde sa mai avem sa dam acum si la fotbal. Insa cand situatia va reveni la normal o sa ajutam din nou fotbalul, asa cum am facut-o si in anii precedenti", a precizat Constantin Humelnicu. 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.LIGA 4 - ROMA | DOMN GICA vrea sa faca si o tribuna de 700 de locuri "Micului Olimpico". "Cand o sa mai am ceva bani, vreau sa continui lucrarea la stadion si sa fac si o tribuna de circa 700 de locuri, de unde sa poate vedea lumea meciul cum trebuie, dupa care o sa imprejmuiesc cu un gard de 2 metri de fier", a marturisit Gica Tabultoc.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.LIGA 4 | BUGETUL ROMEI e flexibil ca buzunarul patronului: "In functie de cati bani mai am prin buzunar, dau si la echipa". "La noi nu e ca in alte parti cu bugete fixe ! Avem alocati doar 50 de milioane de lei vechi de la Primarie, pe care insa nu i-am primit, in rest totul e in functie de cati bani am in buzunar la fiecare etapa si o parte ii dau la echipa. Am mai multi dau mai mult, am mai putini dau mai putin", a explicat Gica Tabultoc, care n-a vrut nici in ruptul capului sa dezvaluie cat a investit pana acum in fotbal: "Nu pot sa spun  cat am investit in fotbal, ca ma cearta copiii acasa si nevasta. Mai bine tac", a adaugat seful Romei.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.LIGA 4 - POMARLA | Primarul-jucator a demarat lucrarile la noul stadion de 7 miliarde cu nocturna de la Pomarla. "Am demarat deja lucrarile pentru contruirea terenului. Proiectul este de 5,2 miliarde, iar eu voi mai pun inca vreo  2 miliarde de lei vechi, deci in total investitia va fi de peste 7 miliarde, iar aici intra terenul, tribuna de aproape 1000, nocturna si altele. Imi pare tare rau ca in acest proiect nu a intrat si un sistem de irigare, ca cel de la Roma pentru ca asta e mai important decat nocturna, care nu e foarte performanta, dar e nocturna" a declarat edilul Pomarlei, Dumitru Chelariu.

3 comentarii:

Anonim spunea...

ala nu e carrera turbo ;))

Anonim spunea...

mai tae nea gik,ca sting si eu un far............

Anonim spunea...

ce fraier esti, se vede ca nu habar nu ai cati bani se baga intr-un stadion :-j peste 60 de masini mari cu pamant, tot atatea de piatra si piatra aia costa in jur de 3-4 mil masina, vreo 30 de masini de nisip, ciment, gazon, istalatie de irigare, vestiare, wc-uri, dushuri, sala de mese , etc n-ai treaba