.AUDIENTA BOTOSANENI.RO .saptamana curenta - 1.763 de vizitatori unici.......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://2.bp.blogspot.com/_G5JGPTmy0ng/S-ROw_yEFRI/AAAAAAAAXKs/LtM6D5d-g48/s1600/calin+28.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

03 aprilie, 2010

DECLARATII - SOC | IN LIPSA de rezultate, CRISTI POPOVICI da vina pe arbitraj si ii ataca pe conducatorii ca nu le fac marcaj fluierasilor

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
La conferinta de presa desfasurata dupa meci, antrenorul  gruparii locale, Cristi Popovici a inceput sa-si caute alibiuri in urma lipsei acute de rezultate, dand vina pe arbitrajul "tendentios" prestat in mitanul secund de brasoveanul Florin Ghimbasan. „Din păcate am reuşim să ne batem 11 la 11, doar in  prima repriză, cand a fost un arbitraj imparţial, după care la pauză, din punctul meu de vedere, lucrurile s-au schimbat şi nu a mai fost egalitate numerică pe teren.  In a doua repriză centralul s-a sucit şi a arbitrat cu Petrolul.  La pauză, am văzut cum era Dorobăţ (oficial Petrolul) cu arbitrii pe tunel, de la mine nici unul, probabil sunt pe la cafele, lumea se duce şi vorbeşte şi ia măsuri, nu ştiu dacă au făcut ceva, dar delegatul lor cu arbitrii la pauză, pot să mă gîndesc că de aia s-au schimbat lucrurile şi s-a văzut, după ce am intrat la repriza a doua nu a fost acelaşi arbitru care a condus jocul în prima repriză, s-o fi schimbat şi el la pauză”, a tunat Cristi Popovici. | Botosaneanul.ro

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  .FC BOTOSANI - REACTII | "CLOSCA" e multumita de jucatori, desi au facut doar o remiza. „Normal că sunt supărat după ce am făcut egal acasă, am mai pierdut două puncte la adevăr, suntem la doar patru puncte de Buzău, ultimul loc retrogradabil, e clar că sunt supărat. Per ansamblu pentru joc nu sunt supărat deloc, sunt mulţumit de cum au evoluat jucătorii, s-au dăruit în cele 93 de minute de joc cîte au fost, poate din nou nu am ştiut să speculăm măcar încă o situaţie din cele pe care le-am avut. Am arătat aşa cum am zis la începutul returului că ne putem bate de şa egal la egal indiferent cu ce echipă îşi propune promovarea, rezultatele se văd pe teren”, a declarat Cristi Popovici.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  .PETROLUL - REACTII | VIVI RACHITA se declara nemultumit de rezultat (1-1) si reclama mentalitatea paguboasa a elevilor sai. Pe mine nu mă mulţumeşte egalul, eu sunt construit şi aş vrea ca şi jucătorii mei să înţeleagă să mergem la victorie. Nu mă mulţumeşte un egal şi de asta am fost în vestiar şi le-am reproşat lucrul acesta, că se mulţumesc cu puţin, că în ultimele 10 minute am avut patru oportunităţide a marca, nişte contraatacuri în superioritate numerică, din păcate nu am reuşit să le fructificăm”, a declarat tehnicianul Petrolului, Valeriu Răchită.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
.PETROLUL - REACTII | "Gazarii" cred ca ar fi putut castiga meciul pe final. „Au fost două reprize diametral opuse, prima în care ne-am lăsat dominaţi şi am primit gol în ultimele minute dintr-o fază fixă şi a doua cred că ne-am aparţinut şi puteam da cîteva goluri şi chiar căştiga meciul, din păcate nu am reuşit şi sunt obosit de zici că am jucat eu meciul”, a afirmat antrenorul Petrolului, Valeriu Răchită.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 
.PETROLUL - CULISE | Vedetele Oprita si "Pompilica" uitate de suporterii botosaneni. Foştii stelisti Daniel Opriţa şi Pompiliu Stoica au fost ignoraţi de suporterii botoşăneni, cei doi trecand neobservaţi la finalul partidei dintre FC Botoşani şi Petrolul Ploieşti, doar un singur suporter botoşănean ţinund să obţină cîte un autograf şi să facă o poză cu cei doi. 
s

2 comentarii:

Anonim spunea...

FC Botoşani – Petrolul 1-1 – GALERIE FOTO

http://www.botosaneanul.ro/stiri/fc-boto-ani-petrolul-1-1-galerie-foto/

Anonim spunea...

HAI CS-U =)))))))))))