.AUDIENTA BOTOSANENI.RO .saptamana curenta - 1.763 de vizitatori unici.......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://2.bp.blogspot.com/_G5JGPTmy0ng/S-ROw_yEFRI/AAAAAAAAXKs/LtM6D5d-g48/s1600/calin+28.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

05 martie, 2010

PREMIERA | SOC !!! VALERIU IFTIME explica de ce investeste la FC Botosani: "Eu trăiesc aici si muncesc aici, desi câştig bani în altă parte"

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Intr-un interviu acordat pentru Adevarul, finantatorul fanionului, Valeriu Iftime a dezvaluit de ce investeste bani la FC Botosani si de ce nu s-a orientat catre alta activitate. "Eu trăiesc aici, muncesc aici şi câştig în altă parte. Nu cred că există vreo organizaţie locală non-profit care să nu fi primit o atenţie din partea Elsaco. Dar fotbalul este pasiunea mea cea mai mare. Nici nu pot să mă gândesc acum la toată suma pe care am investit-o. Mi-e frică să fac un calcul ! În orice caz, am trecut de 1 milion de euro, bani investiţi de către firma mea“, a spus Valeriu Iftime.   PORTRET VALERIU IFTIME   | Calin Radulescu - ID | botosaneni_ro

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.VALERIU IFTIME: "Echipa e a comunitatii, nu a mea". "Echipa este o asociaţie sportivă susţinută de municipalitate. Eu sunt doar finanţator, este o echipă a comunităţii care apără orgoliul comunităţii locale“, a explicat Valeriu Iftime.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.CULISE | Finantatorul a vrut sa faca un aranjament, dar i-a fost frica.  "Am avut ocazia sa particip la un aranjament, odată, dar am fugit pentru că mi-a fost frică. Am riscat atunci pentru că eram la retrogradare, însă am ieşit bine", a dezvaluit Valeriu Iftime.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.VALERIU IFTIME | se declara innebunit dupa meciurile din Anglia. "Îmi place să urmăresc meciurile de fotbal din Anglia. Mi-as dori ca atmosfera de la meciurile noastre să fie la fel ca în „catedralele fotbalistice engleze“, a marturisit Valeriu Iftime.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.VALERIU IFTIME | "Nu-mi plac oamenii care se plang mereu". "Nu-mi plac oamenii care se plâng mereu. Valeriu Iftime încearcă să fie mereu optimist. Tot timpul îmi repet că mâine va fi mai bine decât astăzi, chiar şi în perioada de criză", a marturisit Valeriu Iftime.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.FC BOTOSANI | Gruparea locala pleaca cu sansa doua la Giurgiu potrivit pariorilor: 1.75 - 4.10. Casa de pariuri Bwin merge maine pe 1 solist in meciul dintre Dunarea Giurgiu si FC Botosani (ora 11:00), oferinnd o cota fanionului de doar 4.10, in timp ce gazdele au o cota de 1.75. Rezultatul de egalitate este cotat la 3.30.
s

7 comentarii:

Anonim spunea...

"Nu-i plac oamenii care se plâng mereu. Valeriu Iftime încearcă să fie mereu optimist. Tot timpul îşi repetă că mâine va fi mai bine decât astăzi, chiar şi în perioada de criză", a marturisit Valeriu Iftime.


ce-i asta? declaratie? mare prost esti

Anonim spunea...

ce e cu poza lu iovu?

Anonim spunea...

unde vezi ma poza cu iovu?:))) a luat-o razna blogu asta de rahat de asta iti apare asa =))

| spunea...

1.. E GRESEALA mea ca n-am cosmetizat putin declaratia... Textul e scris oricum foarte ciudat... in fine important e sensul pana la urma...

2... Am dat folosit toate cele 3 browsere de internet Mozila, Explorer si Opera si n-apare iovu... ci Iftime in poza...... Stiu ca am probleme cu arhiva si face figuri...

Mogulul Radulescu

Anonim spunea...

muie botosani aveti si voi viata scurta tarani fara bani din comuna botosani .FORZA PETROLUL

Anonim spunea...

MUIE PETROLUL!!!MUIE LUPII GALBENI!

Anonim spunea...

cik nu-i place sa se planga oamenii, dar el nu se plange ca nu are banii, ca nu are echipa, ca nu are pe masa Iftime comunistuleeeeeee