.AUDIENTA BOTOSANENI.RO .saptamana curenta - 1.763 de vizitatori unici.......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://2.bp.blogspot.com/_G5JGPTmy0ng/S-ROw_yEFRI/AAAAAAAAXKs/LtM6D5d-g48/s1600/calin+28.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

15 martie, 2010

AUTO - PREMIERA | PRIMARUL- JUCATOR, Dumitru Chelariu se face texan ! Si-a tras o camioneta, Toyota Hilux de toata frumusetea (18.000 euro)

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cel mai mediatizat primar al unei comune din judet, Dumitru Chelariu a reusit la sfarsitul anului trecut sa-i implinesca un vis mai vechi achizitionandu-si in leasing o campioneta de "tip american", cu 4 usi si spatiu deschis de carat in spate, marca Toyota Hilux, pentru care a platit 18.000 de euro. "Masina nu e a mea, e a sotiei,  pentru ca eu nu pot face leasing ! E adevarat ca circul cu ea, insa chiar aveam nevoie de o camioneta, pentru la noi in comuna e aur curat. Am dat pe 18.000 de euro, insa masina in realitate e vreo 24.000 de euro, dar am prins o reduce mare cu criza asta", a dezvaluit Dumitru Chelariu, care a tinut sa precizeze ca autovehicolul de teren ii e foarte util in comuna si chiar i-a ajutat pe mai multi cetateni in diferite situatii: "Jumatate din timpul ei de folosinta, cred ca este pentru comuna. Am carat sicrie si materiale la incendii pentru ca intra peste tot".  | CITESTE CE MASINI AU SI ALTI PRIMARI DIN JUDET  | Calin Radulescu - ID | botosaneni_ro

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.AUTO - CULISE | "HILUX-ul e doar pentru munca, n-are nimic de lux, nici macar radio". "Pot sa va spun ca masina e o utilitara ! Nu e de lux, asa e categoria si inca nu am nici radio macar la ea ! N-am geamuri electrice, e fara nici o fita, e varianta standard fara imbunatatiri ! E doar buna de munca", a precizat Dumitru Chelariu.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.AUTO - CULISE | Are 2 masini in leasing: "Un Citroen C4 si o Toyota Hilux". "Eu am doua masini, asta (camioneta) care e a sotiei si un Citroen C4 (buburuza). Deocamdata sunt la al doilea mandat si pot sa-mi permit un singur leasing pe 5 ani pentru Citroen, C4, iar Toyota e un imprumut bancar al sotiei", a dezvaluit Dumitru Chelariu.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.AUTO - CULISE | Camioneta va fi pusa de duminica si in slujba echipei de fotbal. "Faptul ca vom juca in acest retur la Dumbravita (8km de Pomarla) meciurile de acasa, ma obliga deja ca duminica sa car materialele pentru marcat, echipamente, plase etc cu utilitara. Asta nu inseamna ca de asta am luat masina, dar ma ajuta mult in perioada asta cat jucam toate meciurile in deplasare", a marturisit Dumitru Chelariu.
s

6 comentarii:

Dumitru Chelariu spunea...

asta nu e subiect pentru acest site ...e o placere a adiministratorului de a lansa subiecte care nu intereseaza pe nimeni ci ofera doar posibilitatea de a provoca un cor de injuraturi...in lipsa de subiecte si inspiratie d-l administrator de site scrie orice tampenie are chef .. Cu scuzele de rigoare ca fara voia mea umplu paginile acestui site astept subiecte interesante despre sport .

Anonim spunea...

asta nu e subiect pentru acest site ...e o placere a adiministratorului de a lansa subiecte care nu intereseaza pe nimeni ci ofera doar posibilitatea de a provoca un cor de injuraturi...in lipsa de subiecte si inspiratie d-l administrator de site scrie orice tampenie are chef .. Cu scuzele de rigoare ca fara voia mea umplu paginile acestui site astept subiecte interesante despre sport ..
D. Chelariu

| spunea...

TINEM SA PRECIZAM ca am fost TICALOSI !!! Si desi primarul-jucator n-a vrut sa apara la noi pe site, noi l-am pus dupa cea am aflat de noua lui achizitie....

Mogulul Radulsecu

Anonim spunea...

am impresia ca mogulu la lasat pe maxipusi si la luat pe primarul pomarlei...asteptam in continuare subiecte interesante gen: "de ce mananca fosole presedintele ajf" "cum s a basit don juan vasilica" "ce chiloti si a mai cumparat maximus""arbitrul iovu a mai prins o rama" sau "superpody a mai driblat un bibelou in sufragerie"

Anonim spunea...

asta nu e subiect pentru acest site ...e o placere a adiministratorului de a lansa subiecte care nu intereseaza pe nimeni ci ofera doar posibilitatea de a provoca un cor de injuraturi...in lipsa de subiecte si inspiratie d-l administrator de site scrie orice tampenie are chef .. Cu scuzele de rigoare ca fara voia mea umplu paginile acestui site astept subiecte interesante despre sport ..
D. Chelariu

www.suporterfc.com spunea...

Nu rata maine dimineata Fostul jucator al FC-ul si al Cetatii, Dorel Satco, filmat rupt de beat la o petrecere www.suporterfc.com