.AUDIENTA BOTOSANENI.RO .saptamana curenta - 1.763 de vizitatori unici.......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://2.bp.blogspot.com/_G5JGPTmy0ng/S-ROw_yEFRI/AAAAAAAAXKs/LtM6D5d-g48/s1600/calin+28.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

16 februarie, 2010

INTERVIU - SOC | Dupa ce a fost lasat pe dinafara, FLORINEL URSU ii ataca sefii fanionului si pe POPOVICI: "Acţionarii ne-au păcălit cu primele"

Florinel Ursu

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.URSACHE APROAPE DE RETRAGERE, dupa ce nu si-a gasit echipa. Intr-un mega-interviu acordat azi, pentru MartorIncomod.ro, fostul mijlocas al fanionului Florinel Ursu, proaspat indiponibilizat de gruparea locala ii ataca atat pe antrenorul Cristi Popovici cat si pe sefii botosaneni. "Toţi cei care au plecat acum in iarna, au rămas cu primele neplătite, contractul l-au dat insa primele nu. Erau 3-4 prime restante care tot ne-a păcălit pe faţă că ni le da şi alte 3-4 din turul de campionat. Aşa că ei nu mai au cuvînt, ei ies în presă şi zic că sunt cei mai corecţi, dar nu este aşa", a spus Florinel Ursu. |  CITESTE INTERVIUL COMPLET CU URSU 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.URSU RUPE TACEREA | CRISTI POPOVICI acuzat ca nu i-a dat suficiente sanse. "Poate nici eu nu am fost cum eram înainte, dar nici nu am avut şanse cînd trebuia, mă refer la perioada de cînd a venit dl. Popovici. La Apostol am avut şanse, am jucat, dar nu a ţinut echipa. A fost cum a fost cu Apostol, fiind la început nu a ştiut să ne ţină, a avut şi el greşelile lui, dar de cînd a venit Popovici nu am mai avut şanse să joc", a precizat Florinel Ursu.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.URSU RUPE TACEREA | Dupa ce termina contractul in vara cu FC Botosani vrea sa se plece la munca in strainatate. "Eu mai am contract cu FC Botoşani pînă în vară, dar nu am mai fost ţinut la echipă. Am încercat să vorbesc cu ei să îmi găsească altă echipă, au zis că nu au unde, iar la FC Botoşani, nu se mai poate, toate locurile sunt ocupate şi ca să vin eu să le plîng la poartă nu îmi stă în caracter, mai bine stau acasă cu copiii mei, cu băiatul şi cu fata, bine măcar că am alocaţie de la ei. Probabil că voi pleca la muncă în străinătate, este una dintre variante, aştept să treacă această perioadă care e grea pentru mine, dacă fotbal nu se mai poate, voi pleca, eu familia trebuie să mi-o întreţin", a marturisit Florinel Ursu.
  
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.FLORINEL URSU: "Leo Grozavu a fost cel mai bun antrenor al Botosaniului". "Leo Grozavu a fost cel mai autoritar antrenor de la FC Botoşani, care totul depindea numai de el, ce spunea el aia se făcea, de la jucători la conducere, dar şi cel mai apropiat de jucători, iar relaţia mea cu el a fost una normală de antrenor-jucător. Am avut o relaţie foarte bună, toţi am avut, a fost cel mai bun antrenor care a fost la Botoşani şi nu e numai părerea mea, mai mulţi băieţi care au fost în perioada aia", a spus Florinel Ursu, care a precizat ca Mihai Ciobanu si Popovici, i s-au parut mai slabi.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.LIGA 4 | Copilul de suflet al Primarului-jucator, Andrei Dumitras a ajuns la Ceahlaul Piatra Neamt . Dupa ce a mers in cantonament in Antalya cu Ceahlaul tanarul pomarlean Andrei Dumitras (22 de ani - ex-Petrotub Roman) a fost oprit saptamana aceasta de Gigi Multescu  in lotul nemtenilor pentru retur. "Dumitras are o poveste mai trista, tatal lui a murit cand era mic. Nu-l stie decat din poze. Tatal sau a fost unul din cei mai buni fotbalisti din Pomarla, dar a jucat numai la Cristalul Dorohoi. In memoria lui mi-am dorit ca Andrei sa ajunga sus si acum a reusit. E o bucurie foarte mare, mai mare decat toate punctele acumulate in campionatul judetean de Nord Star" a declarat pentru SuporterFC.com, Dumitru Chelariu.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.LIGA 4 - INEDIT | Dragos Soptelea nu i-a chemat pe "voronezi" la antrenamente ca sa nu raceasca. "Nu putem să-i chemăm pe băieţi să se pregătească, atât timp cât nu sunt condiţii. Vin de două, trei ori apoi trebuie să îi trimitem acasă, pentru că sunt bolnavi. Am înţeles că în luna martie va fi inaugurată sala de sport de la Vorona şi atunci vom beneficia de toate facilităţile", a susţinut Dragoş Şoptelea.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.STRANIERI | PAUL PAPP este anuntat titular la Vaslui cu Gazul. Dupa stagiu din Antalya, cand a prins echipa Vasluiului,  Paul Papp se pare ca va începe ca titular returul Ligii 1, alături de noua achiziţie, brazilianul Gladstone Pereira. | duminica, ora 14:00  | Gaz Metan - FC Vaslui - GSPTV
s

10 comentarii:

Anonim spunea...

interesant interviu,ursu are dreptate,pe toti care au dus greul i-a dat afara si au adus numai geoarse de jucatori......iftime oricum nu are nici o treaba cu fotbalul, e prafff.....pacat de jucator, a jucat bine pe fcbt!

Anonim spunea...

daca iftimie nu are treaba cu fotbalu atunci baga tu bani la fotbal sa vezi cum e ce usor e sa critici sau vrei sa avem soarta sucevei

Anonim spunea...

daca iftimie nu are treaba cu fotbalu atunci baga tu bani la fotbal sa vezi cum e ce usor e sa critici sau vrei sa avem soarta sucevei

sabau spunea...

Intradevar, e treaba lui Iftime cine ramane la echipa sau cine nu, dar putem sa ne dam si noi cu parerea.
Florinel Ursu merita pastrat macar in lotul echipei. Sunt alti jucatori cu cateva clase sub F. Ursu care au fost pastrati la echipa, li s-au dat multe sanse dupa ce au comis'o grav,mai prind si meciuri oficiale si nu fac nimic (un exemplu ar fi A. Porfireanu).

Anonim spunea...

da porfi e panarama

Anonim spunea...

mai taceti draq din gura ca iftime nu baga nici un ban de la el, el doar imprumuta clubul

Anonim spunea...

si iftimie si svaiter la fel.banii vin de la primarie adica de la noi contribuabilii

Anonim spunea...

si eu zic ca leo a fost cel mai bun antrenor al bt-ului....l'am prins si eu....si nu era chiar asa de rau cum se auzea!

Anonim spunea...

sa i sugeti pl lu porfy....

Anonim spunea...

sa io sugi tu si mata