.AUDIENTA BOTOSANENI.RO .saptamana curenta - 1.763 de vizitatori unici.......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://2.bp.blogspot.com/_G5JGPTmy0ng/S-ROw_yEFRI/AAAAAAAAXKs/LtM6D5d-g48/s1600/calin+28.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

27 iulie, 2007

AMICAL / Rezervele lui FC Botosani au pierdut cu 2-1 in fata Cetatii Suceava

12 comentarii:

Anonim spunea...

Lamentabil, pe naiba....Botosanenii au utilizat rezervele + jucatori veniti in probe. Chiar s-a suparat Suceava ca nu au bagat echipa-tip.

| spunea...

STIU, Dar sa pierzi cu Suceava tot e penibil... SINCER (Mai alesca joaca in liga a III-a

Anonim spunea...

:))) E doar un meci amical... Mai gandeste-te :))

| spunea...

UITE ce ramane .... CITESTE PROSPORTUL.... Nu scrie cine a jucat, scrie rezultatul... http://www.prosport.ro/index.php?section=articole&screen=index&id=51013

Anonim spunea...

auziti..vedeti ca suceava au utilizat toate achizitiile si cea mai buna echipa pe cand botosabiul a utilizat numai copiiii si 4 jucatori veniti in probe si tot s au chinuit..asa ca nu mai vb aiurea..bafta suceava la meciul cu cucuietii de sus...felicitari copiilor de la fc care au tinut piept marilor achizitii sucevene

| spunea...

Nu-i chiara sa jenat, dar tot e penibil sa pierzi in fata bazaristilor..... Sincer eu am crezut prima data ca abagat rezervele dar acum am vazur ca adus 3 idiotii de la Busteni si unul de la Piatra Neamt

Anonim spunea...

Penibil e cand te inseala nevasta, nu in meciul asta.

| spunea...

Hai sa zicem ca am comis-o... Desi ai vazut ce urit suna rezultatul pe PROSPORT (C. R si M. L)

| spunea...

Eu sunt de vina, recunosc eu am titrat prima data.... Dar crede-ma nu le stiu pe toate, le aflu pe parcurs... (C. R) PS - Mironas n-are nici o vina...

Anonim spunea...

bravo tinerilor de la fc..bun meci..bafta

Anonim spunea...

Penibil nu e ca am pierdut pt ca era doar un amical in care s-a dat sansa tinerilor ... penibil e ca actionarii au intarit echipa rivala cu cel mai iubit jucator al echipei si unul dintre cei mai valorosi pe care i-a avut FC-ul in ultimii ani. Culmea ironiei , a marcat azi un gol care a fost decisiv in deznodamantul partidei.

| spunea...

M. L - Imi cer scuze pentru inversarea minutelor... Dar asa aparea pe prosport si botosani news... Si n-am mai verificat... Acum e corect...