.AUDIENTA BOTOSANENI.RO .saptamana curenta - 1.763 de vizitatori unici.......
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
http://2.bp.blogspot.com/_G5JGPTmy0ng/S-ROw_yEFRI/AAAAAAAAXKs/LtM6D5d-g48/s1600/calin+28.jpg
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

12 mai, 2010

PREMIERA | VALERIU IFTIME era sigur ca se termina 1-1: Eram atît de sigur că facem 1-1 că nu puteam să respir”

Valeriu_Iftime__11_.jpg
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.FC BOTOSANI - REACTII | FINANTATORUL FANIONULUI l-a desfiintat pe juniorul Bordeianu. Deşi FC Botoşani s-a depărtat binişor de ultimul loc retrogradabil, finanţatorul Valeriu Iftime era foarte afectat de rezultat la final. „M-am temut de treaba asta, pe cuvîntul meu. Cînd am văzut că nu dăm 2-0, am zis că «ne egalează ăştia» ... dintr-o fază de nimic. Îmi pare rău, dar e ceva de nu mai înţeleg nimic. Eram atît de sigur că facem 1-1 că nu puteam să respir”, a afirmat Iftime, care l-a luat în colimator pe juniorul Mihai Bordeanu. „Am avut un junior ceva de groază, copilul ăla parcă e din altă lume”, a spus finanţatorul. |  Botosaneanul.ro

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.FC BOTOSANI - REACTII | CORNEL SFAITER e sigur 200% ca azi, n-a fost blat.  „200% n-a fost blat. Daca ne uitam cum au jucat şi Apostol, şi Codreanu... cîtă determinare, iar Boghian a dat gol ! Si-au făcut treaba toti băcăuanii cu brio. Cînd faci două bare ce să mai spui, adică Codreanu o dădea anumit în bară acolo? Şi dacă dădea gol era 2-0, dar ăsta e fotbalul, de aia e frumos pentru că e neprevăzut.”, a afirmat Cornel Sfaiter.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.FC BOTOSANI - REACTII | CRISTI POPOVICI isi acuza fundasii si portarul pentru golul primit. „A fost dorinţa mare să cîştigăm pentru că noi am reuşit acasă decît cu Buzăul în prima etapă. În rest nu am cîştigat deloc acasă. Ne-am dorit să cîştigăm, am avut şi puţină neşansă, cred că faza decisivă a fost la bara lui Codreanu, cînd se putea termina jocul la 2-0. A venit golul lor practic dintr-o lovitură liberă la mare uşurinţă pe care le-am dat-o. Are şi Vasile partea lui de vină, nu mare, dar eu cred că se putea totuşi scoate. Din păcate, ziceam că am ieşit de acolo din zona periculoasă, dar..mai că am intrat din nou. Şi trebuie să încercăm la Galaţi să cîştigăm”, a declarat Cristi Popovici.

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.FC BOTOSANI - REACTII | "CLOSCA" e suparata pe puisori pentru ca au fost timorati. .„Am început jocul, chiar asta le-am şi reproşat la pauză, parcă era finala Campionatului Mondial, lipsiţi de încredere, temători, multe mingi greşite, Bordeianu, a pierdut două mingi singur cu nimeni lîngă el, după care a căzut în nas acum la sfîrşitul meciului, ăsta e juniorul, că ăsta jucăm. Bine, nu e el vinovat acum de rezultatul de egalitate”, a spus Cristi Popovici.
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

chimir-buzau-concordia.jpg
 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.STRANIERI | FOSTUL roman Bogdan Chimir a marcat azi pentru Gloria Buzau la Chiajna (2-4). Fostul capitan al Romei, Bogdan Chimir, a a reusit azi sa inscrie pentru Gloria Buzau in partida jucata in deplasare cu Concordia Chiajna. Chimir a profitat de o eroare imensa a portarului advers si a deschis scorul pentru Gloria. Pana la final insa Concordia a invins cu 4-2.
s

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce jucator a avut roma....

Anonim spunea...

tineti minte cand il injurau unii anul trecut si zicea ca daca erai fotbalist jucai mai sus, nu in judet, na ca le-a dat peste nas la aia ;) bravo lui. ce echipa incredibila a avut roma: tarabuta, ghinea, sandu, chimir, etc